Komi kan de recensie van aflevering 20 niet communiceren – maar waarom?

leestijd: 3 protocol

Komi kan niet communiceren aflevering 20 is een Netflix originele anime geregisseerd door Ayumu Watanabe en geanimeerd door Studio OLM. Deze levensechte komedie-anime is een bewerking van de populaire manga-serie gemaakt door Tomohito Oda. De stemmencast voor de Komi kan niet communiceren bestaat uit Aoi Koga (liefde is oorlog) als Shouko Komi, Gakuto Kajiwara (brandweer) als Hitohito Tadano en Rie Murakawa (Re: Nul) als Najimi Osana.

Komi kan niet communiceren De focus ligt op een jong middelbare schoolmeisje genaamd Shoko Komi. Iedereen beschouwt Komi als een “coole schoonheid” vanwege haar verbluffende fysieke verschijning, opvallende ogen en kalme houding. Ze lijdt aan sociale angst die haar vermogen om met anderen te communiceren ernstig aantast, laat staan ​​om vrienden te maken. Gelukkig werkt ze met de hulp van haar vriend Tadano aan het overwinnen van haar communicatiestoornis om haar droom van 100 vrienden te verwezenlijken.

in de Komi kan niet communiceren, aflevering 20 Komi en haar klasgenoten vertrekken voor hun schoolreisje naar Kyoto. Hoewel ze opgewonden is, is Komi erg bang voor haar eerste schoolreisje. Vooral omdat Komi alleen zal zijn in een andere groep dan Tadano en Najimi. Gelukkig zijn Komi’s groepsleden Sasaki en Kato vastbesloten om deze reis zo comfortabel mogelijk te maken voor Komi. Ondertussen krijgt Tadano ook de kans om deel te nemen aan een aantal interessante mannelijke bonding-activiteiten tijdens de nachtelijke reis.

aflevering 20 van Komi kan niet communiceren nog een klassieker uit de slice of life anime. Om precies te zijn, de bekende klasreis naar Kyoto. De illustraties van opmerkelijke oriëntatiepunten en gebieden in Kyoto zijn gewoon een kunstwerk in deze aflevering. De prachtige natuurlijke landschappen en actuele bezienswaardigheden in Kyoto zijn prachtig vastgelegd. Als je deze aflevering bekijkt, kun je het werk en de details waarderen die de animators hebben gestoken in het animeren van de verschillende delen van Kyoto die Komi en haar vrienden bezoeken. De animators hebben fantastisch werk geleverd door echte locaties naar de wereld van . te brengen Komi kan niet communiceren.

Hoezeer ik ook hou van de vriendschap van Komi, Tadano en Najimi in deze serie, ik waardeer het aflevering 20 verandert dingen door de drie personages in deze aflevering te scheiden. Het lijdt geen twijfel dat Komis de hulp van Tadano en Najimi nodig heeft om te socializen en vrienden te maken. Het was dus verfrissend om Komi alleen te zien met andere meisjes die deelnamen aan verschillende bonding-activiteiten. Zoals kussengevechten en samen ontspannen in de warmwaterbronnen. Deze aflevering liet zien hoeveel meer Komi uit zichzelf komt en in staat is om vrienden met zichzelf te maken.

In aanvulling op aflevering 20 Als je Komi van dichterbij bekijkt terwijl ze haar vrouwelijke vriendschappen aanmoedigt, geldt hetzelfde voor Tadano en mannelijke vriendschappen. Tot nu toe hebben we Tadano in de hele serie niet direct met veel andere jongens in zijn klas zien communiceren, behalve Kaito. Dat komt vooral omdat Tadano niet wilde opvallen of zichzelf in verlegenheid wilde brengen in het bijzijn van anderen. echter van binnen aflevering 20, Het is duidelijk dat Tadano graag deelneemt aan activiteiten met de andere jongens, wat voor anderen misschien vreemd lijkt. Hij onthield zich echter van te veel bemoeienis. Ik hoop dat Tadano naarmate de klasreis vordert meer uit zijn schulp zal komen en niet meer zo gereserveerd zal zijn.

Ten slotte blijft de romantische chemie tussen Tadano en Komi in deze aflevering zich ontwikkelen. aflevering 20 heeft een paar momenten waarop Tadano en Komi samen tijd doorbrengen op hun schoolreisje. En nu lijkt de lopende grap van de serie te zijn dat de meeste andere personages de romantische chemie tussen Komi en Tadano kunnen zien. Ze zijn daarentegen te verlegen of hebben geen idee dat ze dezelfde gevoelens voor elkaar hebben. Desalniettemin denk ik dat het wat kwaliteit toevoegt aan het verhaal en leunt naar het romantische element van de serie, waardoor het een langzaam brandend liefdesverhaal is.

Komi kan aflevering 20 niet communiceren is een enorm gezond horloge dat ik ten zeerste aanbeveel. Geniet van de langzaam maar zeker ontwikkelende romantische chemie tussen Komi en Tadano. aflevering 20 neemt ook een gezonde kijk op mannelijke en vrouwelijke vriendschappen en banden vanuit het perspectief van Komi en Tadano. Bovendien doen de opvallende achtergrondillustraties fantastisch werk bij het vastleggen en animeren van oriëntatiepunten in heel Kyoto.

Komi kan aflevering 20 niet communiceren nu exclusief streamen op Netflix.

Komi kan aflevering 20 niet communiceren

8/10