Spy x Family Episode 11 Review: Eindelijk succes

Na weer een nederlaag in het trefbalspel Spy x Family Aflevering 11 ziet de zaken een wending nemen voor de vervalsers. Laten we in deze review eens kijken of het deze keer goed was!

Spy x Family Aflevering 11 Overzicht

Spy x familiesoms gestileerd als SpyxFamilie, is een actiekomedie-anime gebaseerd op een manga geschreven door Tatsuya Endou en gepubliceerd in Shounen Jump+. De manga werd al snel een van de meest populaire doorlopende items van het tijdschrift, en als zodanig was een anime-aanpassing onvermijdelijk. De anime-aanpassing wordt aangepakt door Studios Wit en CloverWorks en het zou een belediging zijn voor jullie intelligentie als anime-fans om je te vertellen over de shows die deze twee studio’s hebben gemaakt. Je bent al op de hoogte.

De anime wordt geregisseerd door Kazuhiro Furuhashi, die eerder dezelfde functie bekleedde in shows als Dororo, HunterxHunter (1999) en Rurouni Kenshin. Deze aflevering van de show wordt ook wel aangeduid als SpyxFamily Aflevering 11 en Spionage familie aflevering 11. Je kunt onze recensie van de vorige aflevering van de show hier lezen!

– SpyxFamily Episode 11 Review bevat geen spoilers –

Spy x Family Episode 11 Review – Up mislukt

Anya staart naar Spy x Family aflevering 11

Het lijkt erop dat de laatste aflevering het perfecte moment is om te vertellen over Anya’s voortdurende mislukkingen als student aan haar academie. Ze was het langst slecht in alles, behalve in hilarische gezichtsuitdrukkingen; Daarom voelt het elke keer als ze iets doet dat lof verdient, als een wonder. De show stortte uiteindelijk in en gaf Anya een overwinning in de laatste aflevering, maar op de een of andere manier voelde dat minder verdiend en verdiend dan al haar eerdere mislukkingen. Dit kwam uit het niets en was een zeer verrassende ontwikkeling in de show.

Lees verder- Tomodachi Game Episode 11 Review: De overwinning uit de klauwen van de nederlaag rukken

Hoewel niemand kan beweren dat Anya een pauze verdient van de uitdagingen van de 5-jarige en dat er op zijn minst enig succes is, voelde het op deze manier als vals spelen. Waar ze is gekomen is alleen bereikt door haar superkracht, die ze nog niet echt kan gebruiken. Ze kwam vast te zitten met haar normale vaardigheden en is nogal flauw als student, zelfs niet in staat haar gedachten te lezen om haar te helpen goed vals te spelen. Het feit dat ze zelf niets heeft bereikt, maakt deze overwinning hol.

Verdrinken Spy x Familie Aflevering 11

Anya heeft echter een eenzijdige geest om Loids doelen te helpen bereiken. Ze denkt altijd aan Damian als ze iets doet, hoewel ze in het verleden al vaker door hem is gemeden. In tegenstelling tot de populaire stijlfiguur, is Damian niet zo slecht als de meeste rijke en machtige snotaapjes. Hij is zeer capabel en serieus in zijn pogingen om zijn broer te overtreffen en zijn vader zover te krijgen dat hij voor hem zorgt en ik twijfel er niet aan dat naarmate de show vordert, iedereen zich voor hem zal ophangen. Anya en Damian hebben momenteel een schattige relatie met veel potentieel.

Lees verder- Kaguya Sama Love Is War Seizoen 3 Aflevering 11 Samenvatting: Dawn Of The Final Day

Dit was weer een hilarische aflevering en bevatte, net als de meeste andere afleveringen in de serie, veel reactiemomenten van Anya. De animatie was solide, als niets bijzonders, en de show liet eindelijk alle remmingen los over het kopiëren van de muziek uit de James Bond- en Mission Impossible-series, aangezien deze aflevering een bijna noot-voor-noot-recreatie van een iconische soundtrack bevatte. Als u daar niet aan denkt, kunnen er een paar dingen zijn. De begin- en eindthema’s zijn in de loop van de serie op mij gegroeid, maar of ze in de tweede cursus zullen worden gewijzigd, valt nog te bezien.

We zijn allemaal samen voor een heel lange rit, dat is zeker. We zijn nog niet eens twintig procent op de doelen van de show, en er zijn nog veel verhalen te vertellen. Het is moeilijk te voorspellen waar we over een paar maanden zullen zijn, zelfs als de afleveringen zelf grotendeels voorspelbaar blijven. als Spy x familie deel 2 hoe consistent de eerste helft ook is, we zullen allemaal een geweldige tijd hebben met de show. Anya zal tenslotte voor altijd bij Yor en Loid blijven. Rechts?

Spy x Family Aflevering 11 was een leuke tijd met een zeer onvoorspelbare plotgebeurtenis, samen met een paar andere dingen die logisch zijn met de richting die de show zou uitgaan. Gewoon een stevige aflevering.