The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 Review: Beëindig dit alstublieft

Een blik werpen op The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 zal je wensen dat dit de hele serie was waar ze voor mochten doorgaan. Laten we deze vervloekte show opnieuw bekijken in deze recensie!

The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 Overzicht

De opkomst van de schildheld seizoen 2 of Tate no Yuusha no Nariagari seizoen 2 is een actie, avontuur, drama, fantasie en vooral Isekai-anime die dient als een vervolg op het veelgeprezen en favoriete seizoen 1, dat in 2019 werd uitgezonden. De serie is gebaseerd op een luchtige roman geschreven en geïllustreerd door Yusagi Aneko Minami Seira. Onze recensie van de vorige aflevering van de show kun je hier lezen.

Het tweede seizoen van de show wordt aangepast als anime door Studio Kinema Citrus, dezelfde studio achter het eerste seizoen van de show, en andere veelgeprezen anime zoals Made in Abyss en Barakamon. Dit seizoen wordt geregisseerd door Masato Jinbo, een veteraan uit de sector die ook shows als Chaos Child en Restaurant to Another World heeft geregisseerd. Deze aflevering van de show wordt ook wel aangeduid als Tate no Yuusha no Nariagari Seizoen 2 Aflevering 12.

– Tate no Yuusha no Nariagari Seizoen 2 Aflevering 12 Review bevat geen spoilers –

The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 Review-

Discovery The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12

We gaan in deze review snel en losjes spelen met de spoilerregel. Ik haat deze aflevering te veel om een ​​van deze uitspraken achter de regel te verbergen. Deze aflevering had het eindspel van dit seizoen moeten zijn, gebaseerd op alles wat we ooit hebben geweten over anime. Alle tekenen wezen erop dat het het einde was, zoals het overslaan van de opening, het climax (?) einde van de huidige boog, de titelkaart aan het einde die luid de titel van de show verkondigde, en de algehele presentatie van die aflevering enzovoort was niet de zaak.

Lees verder- Tomodachi Game Episode 12 Review: een bloedige finale

De aflevering wilde dat we de dichotomie tussen Kyo en Naofumi voelden, alsof het een briljante zet van haar kant was, terwijl we ons volkomen duidelijk voelden omdat niemand om Kyo gaf. Hij is vervelend, kwam uit het niets, heeft verschrikkelijke motivaties en zijn krachten voelen zinloos omdat hij net zo krachtig is als de verhaallijn van hem eist. Het ene moment zal hij de kracht van meerdere helden onder ogen zien en als beste uitkomen, en het andere moment zal hij van Rishia verliezen in een zwaardgevecht als het niet eens haar favoriete wapen is.

Kyo The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12

Over Rishia gesproken, ze is verreweg het meest overbodige personage in de show. Ze biedt niets dat de andere personages niet beter doen, en haar boog is net zo muf als de rest van dit seizoen. Haar acties doen denken aan vroege Raphtalia of Filo waar ze zich ook bemoeit. Het enige verschil is dat haar obsessie met Itsuki irritanter is dan elke andere motivatie in de show. Over Itsuki gesproken, hij nam uiteindelijk de moeite om 5 seconden in deze aflevering te verschijnen nadat hij het hele seizoen had gemist en zonder duidelijke reden absoluut niets had gedaan. Moeten deze jongens nog steeds helden zijn?

Lees verder- Summer Time Render Aflevering 10 Review: Attack of the Shadows

The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 ook geprobeerd om Naofumi’s opvallende aflevering van het seizoen te zijn door precies hetzelfde met hem te doen dat ze al minstens drie keer eerder hadden gedaan. De corruptie van de Rageshield werd oud toen ze het dit seizoen voor het eerst probeerden, en de tweede keer was niet beter. Als je het echt eens bent met de slechterik over de acties van de held, dan heb je het helemaal niet goed gedaan met de held. Dat telt dubbel als je slechterik net zo slecht is als Kyo.

Nog iets vervelends The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 en dit hele seizoen is zo geweest dat je ze niet eens echt kunt haten. omdat de muziek goed genoeg is om altijd goed ontvangen te worden door zelfs de strengste critici. De verhaallijn kan cliché en repetitief zijn, de personages kunnen vreselijk geschreven zijn en de animatie kan niet zo geweldig zijn, als de muziek geweldig is, kun je genieten van de slechtste scènes. Kevin Penkin is een wonderdoener omdat hij deze stomende hoop afval iets heeft gegeven om te onthouden.

The Rising Of The Shield Hero Seizoen 2 Aflevering 12 was weer een hete puinhoop die nergens op sloeg en pijnlijk was om te zien. Het plot gaat nergens heen, de personages staan ​​allemaal stil en de serie lijkt officieel dood in het water te zijn.