Летуващите в САЩ разкриват върховете и спадовете на първото си посещение в Обединеното кралство

Двама американци, които наскоро посетиха Обединеното кралство за първи път, разкриха доброто, лошото, странното и страшното в пътуването си, като шофирането в Девън и Корнуол попада в последната категория.

Двойката Кара Атуел, на 37 години, и Джеръми Дейвис, на 41, пристигнаха в Обединеното кралство за първи път на 23 март тази година за пътуване през Англия и Шотландия и казаха за MailOnline Travel, че „шофирането до Корнуол и Девън е най-страшното нещо, което имаме опитен. “, добавяйки: „Идвайки от големите американски пътища към малките криволичещи пътища до високите стени [hedges] беше ужасяващо. Така започна нашето пътуване, така че поне направи останалата част от пътуването лесна в сравнение.

Двойката също трябваше да се бори с непознатата ръчна скоростна кутия на колата под наем.

Двойката Кара Атуел и Джеръми Дейвис (по-горе) пристигнаха във Великобритания за първи път на 23 март тази година за пътешествие през Англия и Шотландия.  Първото място, където отседнаха, беше Airbnb в лондонския район Shoreditch

Двойката Кара Атуел и Джеръми Дейвис (по-горе) пристигнаха във Великобритания за първи път на 23 март тази година за пътешествие през Англия и Шотландия. Първото място, където отседнаха, беше Airbnb в лондонския район Shoreditch

Кара каза: „Първият ден, когато шофирах, спрях на паркинг, от който трябваше да се кача на заден ход, но беше минало толкова време, откакто карах ръчна скоростна кутия, че трябваше да седим на паркинга, докато гледахме видеоклип в Youtube за това как да постави лост на скоростната кутия на заден ход.

— Оказва се, че има пръстен, който трябва да вдигнеш.

Един от най-важните обекти, които двойката посети, след като разбраха обратното, беше Стоунхендж. Той е един от най-известните праисторически паметници в света и е описан от English Heritage като „впечатляващ“.

Кара и Джеръми обаче казаха, че са „малко разочаровани“, добавяйки: „Знаехме предварително, че не можем да се доближим много до него, но въпреки това беше малко разочароващо. Радваме се, че най-накрая стигнахме до вижте го лично, но вероятно няма да се върнем.

Останалата част от пътуването обаче беше много успешна, като местните хора бяха любезни с тях „където и да отидохме“.

„Не искахме да си тръгваме“, каза двойката.

Кара е на снимката тук да яде корниш тесто в Ann's Pasties в Хелстън, Корнуол.  Тя каза, че шофирането в окръга е било

Кара е на снимката тук да яде корниш тесто в Ann’s Pasties в Хелстън, Корнуол. Тя каза, че шофирането в окръга е “ужасяващо”

След полет до летище Хийтроу, което те описаха като „много лесно за навигация“, двойката се настани в Airbnb в модерния лондонски квартал Shoreditch.

Те казаха: „Харесахме да отседнем там, защото това ни даде представа какъв би бил животът в Лондон, за разлика от това, ако бяхме отседнали в хотел в туристическа зона.

И Лондон, казаха, има “страхотно настроение”.

Те обясниха: „Има толкова много история и толкова много различни култури в един град, че всяко ново преживяване беше различно от предишното.

„Не искахме да си тръгваме. Има толкова много неща за гледане и правене в Лондон, че усещахме, че едва сме надраскали повърхността, така че нямаме търпение да се върнем.

Кара (на снимката да пие следобеден чай в чайната Bettys York) и Джеръми казаха, че са

Кара (на снимката да пият следобеден чай в чайната Bettys York) и Джеръми казаха, че са имали „невероятна храна в Обединеното кралство“, добавяйки: „Вече ни липсват неща, които „нямаме“ в Америка, като кифлички със съсирена сметана или пържени картофи с къри сос”

Джеръми и Кара в Бат -

Джеръми и Кара в Бат – „град, в който американците биха се влюбили“

„Мислехме, че Камдън е наистина страхотен и наистина искаме да прекарваме повече време там в бъдеще. Ние сме големи музикални фенове, така че направете музикално турне и посетете толкова много важни места като Abbey Road и местоположение на обложката на албума на Ziggy Stardust [Heddon Street] бяха невероятни преживявания. Казаха ни, че трябва да гледаме шоу на Уест Енд, но се колебаех, докато Джеръми не ме убеди, че трябва да гледаме „Завръщане в бъдещето: Мюзикълът“. Беше невероятно шоу и много забавно! Много се радвам, че не го пропуснахме.

Йорк обаче спечели аплодисментите като „най-добрата част от пътуването“.

Те казаха: „Това беше просто невероятен, красив град, пълен с такава интересна история. Отидохме в някои наистина страхотни пъбове и хапнахме невероятна храна.

Бат също беше победител.

Те добавиха: “Йорк и Бат са два града, в които мисля, че повечето американци биха се влюбили.”

Имаше ли някакви предубеждения относно Обединеното кралство, които са имали преди да пристигнат, които след това се разпаднаха?

Те казаха: „Направихме много проучвания предварително, така че не мисля, че е имало неочаквани изненади, но Обединеното кралство изглежда има репутацията на лоша храна, което ние не го правим. Въобще не сме намерили истина.

Йорк, на снимката, беше най-добрата част от пътуването за Джеръми и Кара

Джеръми и Кара са изобразени тук в планината Сейнт Майкъл в Корнуол.  Те казаха, че биха искали да посетят Уелс и Северна Ирландия следващия път, когато са в Обединеното кралство

Джеръми и Кара са изобразени тук в планината Сейнт Майкъл в Корнуол. Те казаха, че биха искали да посетят Уелс и Северна Ирландия следващия път, когато са в Обединеното кралство

Джеръми е на снимката тук в Камдън, място, което той и Кара намериха „наистина спретнато“

„Имахме толкова много невероятна храна в Обединеното кралство! Вече се изчерпваме от неща, които нямаме в Америка като кифлички със съсирена сметана или чипс с къри сос.

На въпрос дали намират аспекти от живота на Британската равнина за странни, те казаха, че са „очаровани от броя на кранове, където топла и студена вода са разделени“, добавяйки: „Изглежда, че Великобритания изпреварва Америка в толкова много отношения, но изглежда много старомодно. Не е много разпространено в Съединените щати

Двойката, която се описва като „дигитални номади“, тръгва с дълъг списък със задачи – и има „още по-дълъг списък със задачи, когато се върнем“.

Те добавиха: „Ще се погрижим да посетим Кент и повече от юга, който сме пропуснали. Бихме искали също да посетим Уелс и Северна Ирландия.

За да видите видеоклипове от пътуванията на Кара и Джеръми, посетете техния канал в YouTube – Вълшебната отрепка.